Pictures!!

Hey there!!

Nu har jag tagit mig i kragen och ska lägga in lite bilder :o)

En förkylning verkar ligga på lur, huvudet småvärker, liksaså halsen och näsan känns konstig. Tog en ibumetin nu och sen blir det nog ganska bums i säng. Får inte bli sjuk!! Kan vara trötthet också ifs, klockan ringde 03.50 idag. Suck!!

I söndags en vecka sen, tog mamma och pappa med sig mig och Jim till Rumskullatrakten för att titta på Kvillaeken, då jag aldrig har sett den. Vi passade även på att titta på "diket" och "grytan". Vi kände oss som riktiga turister! ;o) Utflykten slutade med mjukglass på Sibylla :o)











I lördags var det dags för bal i Vimmerby. Jag satt med Hjalle i "ljudbåset", längst fram i mitten. Ja, lite tur ska man ju få ha ;o) Men bilderna blev inte alls bra, ni får nöja er med det ni får helt enkelt. Gustav var med och dansade, tillsammans med Alexandra :o) (bilden nedan)














Maja var så fin så man kan dö! Hennes klänning, och de två bakom henne, blev mina favoriter :o)



Idag var det även dags för bal i Jönköping (en sketen tisdag? :O) I grannhuset befann sig de flesta par från skolan innan det var dags för stadshotellet och parkeringen var full av finfina bilar :o) De från vår skola kom bland de första, och tur var väl det, då regnet senare vräkte ner samtidigt som det blixtrade och åskade. Det var jättefina/fräna bilar här i Jönköping men det var bättre i Vimmerby. Vimmerbys studenter hade helt klart finast klänningar!! ;o)


Frida och Albin


Kajsa (grannen) och hennes pojkvän :o)


Anna och "Backte"

Frida och Albin


Coolingbil ;o)


Skiljde sig lite från mängden ;o)


Anna och "Backte" :o)


Sofie? och ? (de går på skolan iaf ^^)


Det var allt för mig för idag, hoppas det duger :o) Saknar ni bild på någon från balerna, är det inte helt omöjligt att jag har en eller två, fråga på så ska jag leta ;o)

Sov gott!! // Lisa.

Alla bilder och texter på denna blogg är skyddade av upphovsrättslagen och får ej kopieras eller användas utan tillstånd!

Kommentarer
Postat av: maja

Vad roligt att min klänning var en av favoriterna! Nu blir jag glad ;) Hihi. Tyvärr hann man inte prata med någon nåt ordentligt, men jag hann bli helt fascinerad av dina isblå ögon =) Kram

2009-05-29 @ 16:10:49
URL: http://maaia.blogg.se/
Postat av: Ida

jag älskade också hennes klänning, jag blev helt såld i den ! :)

2009-06-07 @ 11:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback