Härligt sommarväder!!

Hejsan!!

Igår kväll mådde jag trots allt bättre, även om rösten inte var på min sida. Speciellt inte när jag skulle berätta någonting samtidigt som jag skrattade ;o)

Gustav och Sissi skulle hämta upp mig så vi kunde åka ner till stan. I sista minuten bestämdes även att Gustav och Sissi skulle komma in en sväng på en öl, träffa min familj och kolla hur jag bor :o) Det var banne mig på tiden efter 5 år!!
Sen bar det i alla fall ner till stan. Vi skulle till öltältet och titta på Lifvens men vi tänkte aldrig på att jag är under 18. Det hjälper liksom inte att se ut som 18-19 när legget visar något annat.. Vi försökte inte ens komma in för de hade stenkoll på hur gammal man var och jag tror inte ens vuxna människor med barn i tioårsåldern fick komma in...

Hur mycket jag än förklarade att de fick gå in utan mig stannade de kvar utanför. Real friends! Vädret var på topp och timmarna gick fort!! Jag fick trots allt träffa alla, men i omgångar ;o)
Jag var hemma framåt halvtolv och pappa trodde först det hade hänt något. Han trodde nämligen inte att jag skulle komma hem förrän sent på natten. Haha, sån nattsuddare är jag väl inte? ;oP
Jag la mig ganska så direkt, men var egentligen inte ett dugg trött, och hade fortfarande lite dåligt samvete för att Gustav och Sissi fick stanna utanför...

Idag var mor och jag nere på stan. (Brorsan var med en stund) Vi gick igenom marknaden lite snabbt, det är ju samma varje gång! Sen gick vi för att köpa bikini. Jag fick tre bikinitoppar och ett par trosor (jag har ett par hemma också ;o)) och mamma hittade sig en bikinitopp och ett par trosor. (Vi blandar lite, då det ibland blir för mycket mönster, eller för tråkiga färger ;o)) Vi fick det även till ett väldigt bra pris så både mor och jag cyklade hem nöjda och med varsin Nogger Mint i handen :o) Vi köpte även solkräm och åksjuketabletter, så nu hoppas jag att även jag kan åka snurrkaruseller på torsdag!!!

Nu har jag precis gjort färdigt "min del" på samhällsarbetet. Känns väldigt skönt, jag slipper känna stress i helgen!! Sitter ute på altanen, solen steker mot mina ben, datorn kletar mot låren och ryggen hettar mot stolen. Visst är det härligt med sommarväder!!

Vet ni vad, om 28 dagar drar vi till Kroatien!!! :oD

Ikväll är det Rix FM festival i Jönköping och Melody Club på metro.  (Melody Club ska även vara på Rix FM, tajt schema?) Jag önskar faktiskt att jag skulle vara i Jönköping just nu. Är väldigt pepp på det!! Synd att jag inte har körkort och kan göra ett impulsryck!! Jaja, jag får sitta hemma, mysa i solen, äta lite godis och titta på Robinsson finalen. Ja, det duger!!
Fast Melody Club är ju bra..

Nej, nu är datorn snart urladdad. Dags att ta kväller på riktigt!!

PussPuss // Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback