God natt :o)

Nej, kanske inte riktigt än, men snart ;o)

Är ganska så nyss hemkommen ifrån Lekeryd. Fick träffa lilla FridaBus, det var på tiden!! Minns faktiskt inte när jag var hemma hos Moster senast. Det blir mer sällan nuförtiden och snart är det sommarlov!!
Fast jag har lovat att hoppa in som barnvakt så ofta jag kan i höst, inte svårt att övertala mig liksom ;o) Ska även ha Fridis några dagar nu innan lovet. Thaha, jag gillar det! :o)

Frida ville uppenbarligen inte att jag skulle åka hem idag ;o) När det var dags för mig att gå till bussen var mina skor putsväck!! Vi kunde inte hitta de nånstans!! Hon hade lagt båda mina skor och hennes ena stövel i torktumlaren!! Sicken busunge alltså!! ;o) Sen blev jag lite småstressad till bussen men jag hann med gott och väl :o)

Jag är supernöjd med håret, verkligen!! Det är ju blondt nu!! :oD Jag har nog aldrig tänkt på att det var så mycket utväxt som det var..


Den bilden får ni nöja er med så länge ;o) Vad tycks? :o)


Två av tre dagar här uppe den här veckan har jag inte varit hungrig över huvudtaget :o) Det är en såå skön känsla!! Jag känner även att jag börjar fylla kylen/frysen lite nu också :o) Det komiska är att de här två dagarna har jag inte ätit någon mat "hemma". Det brukar även vara två varma mål om dagen (skolan och hemma) men de här två dagarna har det bara blivit ett varmt mål. Skumt!!
På tal om mat, ska jag nog hämta mig en yoghurt nu och göra lite svenska :o)

Ännu en rolig dag har gått och snart är det fredag och jag får åka hem!! :oD

Sov gott!! // Lisa.

Alla bilder och texter på denna blogg är skyddade av upphovsrättslagen och får ej kopieras eller användas utan tillstånd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback