Den som väntar på något gott..

..får vänta lite till ;o)

När jag är hemma, alltså hemhemma sitter jag väldigt sällan vid datorn, det kanske ni har märkt? Personligen tycker jag det är väldigt skönt att vara utan datorn, men samtidigt är det där den enda kontakten med vissa personer finns. Det är dumt. Mycket dumt!! Ibland önskar jag att det var som förr, det enda sättet att prata med någon var öga mot öga. Då skulle man slippa alla onödiga missförstånd som uppstår via dator/sms och man får verkligen lära känna den riktiga personen. Har jag fel? Nu påstår jag inte att jag skulle klara mig utan mobilen, det är en jättebra uppfinning, men man får ut mer av att träffas på riktigt :o)

Jag har över 200 bilder i kameran och ca 15 bilder på mobilen som väntar på att visa sin enda sida :o) ca 150 st bilder är på extremt vackra balpar, och jag hoppas att åtminstone några blev bra.

I fredags fixade jag linser (ÄNTLIGEN!!) och idag jobbade jag min första dag. Igår fick jag lite småpanik när ingen hade ringt mig (som det var sagt) och samtidigt upptäckte att jag skulle vara den som öppnar och vara själv första timmen. Men det löste sig bra och hejochhå vilka snälla människor jag jobbar med :o) Det känns bra, men nästa jobbpass är inte förrän 13 juni, så jag kommer inte få rutin på det än på ett tag. Men det här fixar jag!! ;o)

Trots mitt osäkra jag tror jag att jag passar perfekt i parken. Jag kan inte låta bli att le när det kommer in små barn och när jag försöker tyda några ord på danska och när jag får se mötet mellan Kling och Klang och barnen och när jag får säga "Goddag" till Prussiluskan. Ja, ni förstår poängen? Stämningen är fantastisk!! (Jag ska nog inte ropa hej förrän jag är över ån, men det känns bra nu i alla fall :o))

Efter jobbet fixade jag årskort till mamma och brorsan billigare, käkade kebabtallrik (MUMS!!) och spelade wiiturnering med mamma och pappa. (Vi har boxningen kvar) Och här sitter jag nu ;o)

I morgon är jag ledig, Wonderful!! Tänkte möjligtvis låta er ta del utav lite bilder men jag måste även göra lite muppig samhäll. Finns det något tråkigare?

Skitkorv på att det inte är nån dans imorn!!!

Lite småplock från min långlediga helg. Hur har din varit?? //Lisa.

Kommentarer
Postat av: ELIN!

Hej! :D



Men gaaah ! Jag tror jag blir galen ! När du äntligen är hemma en måndag så har de ingen sans ! :O Gaaaaaaaaaaaaaaaaah!



Men jag håller med dig helt med datan/mobilen, för man blir så sjukt osocial fast alla tycker att jo men jag är social jag pratar med folk via datorn, men fan när jag är social vill jag stå öga för öga med personen annars känns det inte som på riktigt!:O



Jag saknar dig något sjuk! <3

2009-05-25 @ 11:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback