8 maj

I natt sov jag sköönt men jag stängde av elementet så att jag inte skulle störas utav det ;o)
Humöret har pendlat upp och ner hela dagen men på morgonen var jag på tipptopp humör i alla fall :o)

Idag var det resurs på förmiddagen men jag och tre till i bagerigruppen hade inget att göra så vi fick tillbringa den tiden i bageriet. Jag gjorde stora (?) bullar och "formarna" till kolatatalener (jag vet faktiskt inte vad de heter). Bullarna blev, enligt mig, väldigt fina även om jag var medveten om att de blev större än den angivna vikten, som jag fick påpekat av Mia några gånger, och ni vet ju hur lätt jag har för att ta åt mig alldeles för mycket?!! ;o) Men skulle jag fråga dig, så lovar jag att du vill ha de jag gjorde, vem vill ha en liten bulle? ;o)

Efter lunch fixade vi det sista i bageriet innan det blev dags för bageriprovet. Det gick ganska bra tror jag :o) Jag ligger nog och vajar på gränsen till MVG, men vi får se hur det blir ;o)

Vi slutade efter provet så jag har hunnit diska och packa det sista nu istället, väldigt skönt!! Om två timmar lämnar jag, Elin och Natha Jönköping! Tjihoo!! :oD

Jag vill även passa på att gratta Gelix idag som fyller hela 19 år!! Det är inte klokt vad tiden går!! Hoppas du får en bra dag!! :o)

Minns ni den här dagen, för 3 år sen?
Det gör jag! Alldeles för väl dessutom!!
Det var en måndag och jag var på dansen. Jag pratade med Hjalle om Hanna. Hon hade åkt på undersökning i Västervik men skulle vara kvar över natten för fler prover. Farmor och farfar var barnvakt åt mig och Jim. När pappa kom hem åkte vi tre tillbaka till Västervik för att lämna lite kläder till mamma och Hanna, och jag hann precis i tid till dansen.
Det var efter dansen jag pratade om Hanna, vi stog utanför Folkets Park och jag väntade på att pappa skulle hämta mig. När Hjalle frågade om det var allvarligt sa jag att det inte var det och att hon säkert skulle komma hem dagen efter, åtminstone samma vecka. Man har fel om många saker, men åh vad jag önskar att jag hade haft rätt den gången!!
Saknar dig Syster <3

Syster <3


Vi får se om jag hinner uppdatera något i helgen, det brukar inte bli så ;o)
*Elin sover hos mig tills imorn
*På söndag är det introduktionsdag på ALV

Ha en toppenhelg!! :o) // Lisa.

Alla bilder och texter på denna blogg är skyddade av upphovsrättslagen och får ej kopieras eller användas utan tillstånd!


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: ja det är ju det min blogg är till för! Maddes liv ;)haha, dansuppvisningen gick jättebra och va jättekul :D

2009-05-10 @ 20:42:30
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback