Weird!

Usch, vilken skum dag det har varit idag.
Humöret stannade kvar på Balder i Liseberg och har gått upp och ner hela tiden. Tyvärr mest ner..
Har börjat gråta bara sådär flera gånger, tårarna har bara börjat rinna helt plötsligt.. Aja, jag antar att det är något alldeles naturligt i min situation just nu. Det "bra" har i alla fall varit att de tårfyllda ögonen fort som attan såg ut som vilka ögon som helst ;o) Det ni!! Det brukar ta sådär 28 timmar annars ;o)

Har suttit i princip hela dagen framför datorn, och det gör inte saken bättre.
Känner att det börjar bli dags att gå till sängs för min del, jag vet, klockan är knappt nio!!
Linserna är utplockade i alla fall och vet ni vad? Jag tycker jag ser konstig ut med glasögon nu :oP Eller konstig är kanske fel ord att använda, men jag hajar till när jag går förbi en spegel ;o)

Vet ni en till sak? Den snälla damen som gav mig 4 kr, som jag berättade om förut. Hon trodde att jag jobbade i Jönköping. Hehe. Hon var dessutom mentor för en 2a på Vimmerby Gymnasium, så hon är ju van vid ungdomar ;o)

Vet ni en till sak? Jag skulle inte klara mig utan Elin <3 så därför ska jag slänga mig i bingen nu så hon och jag kan klaga ner Johny så mycket att han till slut sätter oss i samma klass :o) Eller ja, vi får väl se hur det blir ;o)
Finns alltid här för dig Piggsvinet Elin Pingu Gullefjun Johanesson :o)

Kvällens låt - A Fine Frenzy, Almost Lovers - Bara för att den började spelas nu och för att den är så fruktansvärt fiin!!
(Har dock "hemska" minnen med den. Minns du musiken Carro? Och Micke? :O)

God natt!! //Lisa.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Lisa ! DU ÄR FIN SOM SKRIVER OM MIG PÅ DIN BLOGG! det värmer<3 Har förstått att du inte skriver så fina saker om alla människor och det känns ännu bättre att det är om just mig då! Jag älskar dig, skulle inte klara mig utan dig<3 Kan inte förstå hur jag har gjort det alla dessa år <3 Ha ett UNDERBART SOMMARLOV! VI SES I JULI<3

2009-06-11 @ 15:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback