Sommarlov!!

Hejsan!!

Nu är det SOMMARLOV även för lilla mig :o)
Jag vill inte säga vad jag fick för betyg än, vill visa de närmaste först, så ni får vänta ett tag ;o) Men jag kan säga så mycket som att jag är väldigt nöjd :o)

I skolan åt vi glass, jordgubbar, maränger och chokladsås. Mums! Det delades även ut ett diplom inom varje yrke och en fordonare fick ett stipendium, vilket innebär att han ska få åka över Atlanten till USA i två veckor i sommar. Ett stort grattis till honom!! :o) Och till min Elin som fick diplom :oD Den blomstertid nu kommer sjöngs även med falska stämmor innan vi fick gå på sommarlov.

Sitter i bilen med Moster och en nyvaken men glad Frida. Närmar oss Mariannelund så nu är jag snart hemma också. Härligt!!

Glad Sommar Allesammans, Hoppas Vi Ses På Lovet!! <3

//Lisa.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Lisa ! :D

Jag saknar dig redan min älskade Gullefjun<3

2009-06-11 @ 15:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback