Kokobombombom..

Kokobombombom, here, here I am!! ;o)

Första veckan på lovet har rusat iväg och fyllts med både jobb, "måsten" och nöjen :o)

*Busa med Frida
*Tanläkaren - Allt var superfint! ;o)
*Optikern - Allt såg bra ut och jag ska dit på månadskoll i morgon igen, då efter en natt med linserna i ;o)
*Jobb - Första dagen gick det osäkert men nu går det finfint. På morgnarna börjar jag få lite rutin och hinner med allt innan det är dags att öppna, ja det nödvändigaste i alla fall. Det är riktigt kul och jag kommer definitivt att trivas i sommar. Idag var det dock väldigt lugnt, så det fanns inte så mycket att göra. Prata är ju också kul i och för sig :o)
*Torpet - Träffade tjejerna. Det är inte som för ett år sen om jag säger så. De jag knappt pratade med innan, flyter det på väldigt bra med, men de jag stog som närmast med, de pratade jag knappt inget alls med, tyvärr. :o(
*Dansen - Har inte varit med de senaste månaderna, så kommer jag på sista träningen innan midsommar, och kommer dessutom med i tidningen. Baksidan av mig, men baksidan är ju min bästa sida ;o) Det var riktigt kul att dansa och jag önskar jag kunde varit med på midsommar faktiskt. Jag rekomenderar er som kan, att komma till Gästgivarehagen på fredag. Jag tror det blir jättemysigt :o)

Nu ska jag ringa mammas jobbarkompis. Har troligtvis fått min första tårtbeställning. Spännande! :oD

Ha det bra!! // Lisa.

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till med tårtan Gullefjun!:D<3

2009-06-17 @ 19:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback