I'm in love with the sun!

Tjenare, tjenare!!
Hur mås det?

Sitter här på altanen med bubbelvatten i högsta hugg. En rostad macka och kanelknäcke på det också. Inte nyttigt nånstans! ;o)

I morse stekte jag ca en och en halv timme i solen tillsammans med en bra bok. Försöker få en förbränna till Kroatien, men får samtidigt inte ligga för länge nu i början ;o) Låren är röda och fina i alla fall, bara det övergår till brunt sen... ;o)

Tänkte lägga in bilder från både kameran och mobilen och tömma korten så det ryms mycket bilder i Kroatien. Byta ut musiken också, kanske ;o) Så förhoppningsvis så får ni se lite bilder här ikväll om ni tittar in då ;o)

Mycket prat om Kroatien nu känner jag. Men jag har inte riktigt fattat än att det är på lördag (fredag) vi åker. Jag menar, det är ju bara fyra dagar kvar..

Ha det gött!! //Lisa.

Kommentarer
Postat av: Carro

ja jag trivs jättebra dåva :D

ja ska vi ju göra (:

Ha det så härligt på Kroatien! 8)

2009-06-23 @ 20:29:49
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback