HEJ DÅ!!

Hej!

Tro inte att jag glömde att jag skulle säga hej då! ;o)
Det har bara varit fullt upp hela dagen och egentligen borde jag inte sitta här nu heller.

Idag när jag gick upp tyckte jag det skulle bli riktigt kul att jobba. Dock blev första kunden en otrevlig typ och tillsammans med massa småsaker som gick fel så blev jag på lite dåligt humör för en liten stund.
Fick jobba över en stund och sprang mellan olika ställen för att finna nån som kunde växla lite enkronor ;o)

När jag kom hem var jag ensam hemma. Mor och bror fick god mat hos farmor och farfar så jag fick ställa mig och laga mat on my own. Makaroner och bacon, bättre än pannkakor iaf, som både pappa och jag sa! ;o) Annars faller inte makaroner mig i smaken.. Fast idag hade jag bara ätit frukost vid åtta och maten blev inte förrän halv fem, så nog åkte det ner alltid! ;o)

Jag tror jag har packat ner allt jag kan packa idag, vilket betyder alldeles för mycket!! Har säkert glömt nått av det viktiga.. Fast borde jag inte klara mig med en handduk och en bikini? :oP Okej, kanske inte ;o)

Well, jag borde kolla över packningen en gång till, ducha, käka något, slappa en pyttestund framför TV:n innan jag slänger mig i bingen.

Ha det gott nu allesammans!!

Visst ja, jag glömde en viktig detalj.
Sms är helt okej att skicka till mig då jag tar med mig mobilen, och det kostar inget för mig om det är du som skickar. Dock kommer jag kanske inte svara dig, då det kostar för mig att skicka. Är det inget viktigt = inget svar! Men som sagt, jag blir bara glad om du hör av dig :o)
MMS kostar att ta emot så skicka därför INTE mms till mig! ;o)

Får jag tag i någon dator under tiden jag är där, lovar jag att lämna ifrån mig ett livstecken! ;o)

HEJ DÅ!! //Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback