Finito!

Hejhej, hemskt mycket hej!!

Gårdagen gick kanon!!
Först var Frida och jag ute och lekte i ett par timmar innan det var dags att gå in och äta. När jag packade dagen innan tänkte jag inte på att jag skulle vara barnvakt efter skolan. Vita leggings och vitt linne är inte det bästa när man leker i sandlådan!!
Efter maten (hon åt upp allt) fick Frida ett välbehövligt bad :o) När jag tog upp henne grät hon första och enda gången under hela dagen. Vi gick då och satte oss i soffan och hon somnade nästan utan välling. Med en halvsovande Frida i famnen lyckades jag trots allt göra välling och sen somnade hon sött hos mig redan vid 18.15. Mysigt!!



Idag hade vi redovisning i svenskan. Det gick bra. Kändes ju inte såå seriöst, eller så är det de små grupperna som inte gör att jag blir nervös längre ;o)
Idag blev vi äntligen klara med samhällsarbetet och lämnade in det. Imorn ska vi bara redovisa det och sen är det helt finito med skolan!! Betygen sätts ju trots allt idag :o)

Jag trodde Natha skulle smälla till mig när som idag. Jag hade energi som aldrig förr. Satt inte still en sekund, och hon blev mitt "offer" ett antal gånger. Haha! Det har dock försvunnit nu.. Har ju ingen att bråka med nu ;o)

Väntade med Becka, Tessan, Natha och Elin på deras tåg/bussar. Elins buss, som var sist ut, kom inte förrän efter tre så det blev skapligt segt efter ett tag. Men OJ vad mycket folk det finns!! Jag har sagt det förr, men nu sa jag det igen ;o)

Ringde Farfar nyss och det blev han glad för, så då gjorde han mig glad :o)

Grattis Farfar på födelsedagen!! <3
Grattis Carro på 17-årsdagen!! <3

PUSS // Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback