Vimsigt, osammanhängande inlägg..

Tjenare!!

Jag är typ den sämsta bloggerskan när det gäller att uppdatera, men nu är jag i alla fall här.

Idag är jag ledig och har, tror det eller ej, min första slappardag sen sommarlovet började. Alltid har det varit nått liksom.
Igår skulle jag varit ledig men fick jobba i alla fall och det blev rent ut sagt en kaosdag. Var nära att jag fick stänga också men det kom en räddare i nöden. Haha. Imorn har jag stängning istället, vilket inte uppskattas, förutom sovmorgonen jag får :o)

Idag har jag varit på stan och lämnat in min mobil som strulat aset den senaste veckan. När vi ska gå säger försäljaren "Du får ett sms när den är klar."
Hm, ett sms, till vilken mobil då? Jag lämnar ju den här till dig!, som om han tog förgivet att jag hade en fungerande hemma i byrålådan. Vilken tur att jag hade det då!!

Skulle även hämtat ut biljetter till Lars Winnerbäck. (Ja, ni hörde rätt, jag ska se underbara Winnerbäck igen!! :oD) Men smart som jag är, hade jag glömt en siffra i bokningsnumret och måste åka ner igen. Skulle även beställt klipptid men det var semesterstängt t.o.m torsdag. Suck!!
Oflyt idag, jajjamen!!

När lönen kom förra veckan betalade jag tillbaka det jag var skyldig (mamma och syrran) och unnade mig en parfym :o)
Sen har det inte hänt så mycket, jag jobbar mest hela tiden känns det som.

Vi var ju ifs iväg på en liten minisemester med husbilen också. Men det tar vi en annan gång, kanske, eller förmodligen aldrig..

Call me!! ;o) //Lisa.

Kommentarer
Postat av: Elin

Här har du din trogna läsare:D HAHA LARS WINNERBÄCK! Lisa snart snart snart!:D:D LÄNGTAR! (A) Hoppas du har fått mobilen snart! Puss pårej Gullefjun! <3

2009-07-30 @ 20:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback