Jordgubbstårta

God morgon! :o)

Idag var jag faktiskt trött när klockan ringde vid halv åtta.. Men gick ju såklart ändå upp för att göra dagens tårta. Inget avancerat, men förmodligen supergod!! Min kamera dog, så jag lånade päronens, men vi var inte riktigt vänner. Ni får den här bilden tills vidare så tar jag nya ikväll innan den käkas upp! ;o)



Nej, det är väl bara att pallra sig iväg till jobbet nu då ;o) Vädret verkar inte bli toppen, men vi får se. Regnar det får vi förmodligen bara ännu mer att göra!!
Det är bra att jag jobbar nu, då hinner jag inte tänka på att alla andra är på Hultsfredsfestivalen, där jag också vill vara!! Jag får istället isolera mig från datorn en månad eller två, så alla hinner lägga ut bilder och skriva om hur fantastiskt bra alla banden var, samtidigt som jag är helt ovetandes ;o)

Hej svejs i lingonskogen!! //Lisa.


Kommentarer
Postat av: Elin

Var glad att klockan ringde halv 8 och du skulle göra tårta! :O Själv vaknade jag vid kvart i 8 av att Ester hade damp på datan och jag skulle hjälpa henne -.- sen var ju jag pigg som en mört fast jag somnade halv 2 kvällen innan, så då tog jag mif en spring tur, sen när jag kom hem står mamma och berättar att vi ska bära sten ( inga små sten vill jag lova ) men jag är Lika Happy än! :D

2009-07-09 @ 10:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback