Gäsp!!

Tjenare!!

Vilka dagar!! :oD

Igår kom, som redan berättats, Elin och Nathalie hit. Saknade som tusan var de!! Vädret var inte på vår sida så vi bestämde oss för en dag fylld med filmtittande, men till det saknades det godis. När det var uppehåll begav vi oss därför iväg för att köpa detta. Vi hann inte mer än 200-300 meter innan det började regna, kraftigt!! Vi sprang till en liten lekplats och satt under taket i ett litet hus. Haha! Det började även att åska men till slut avtog det och vi kom iväg ;o)
Väl på Rimi (Ica supermarket :oP) upptäckte vi att allt gott godis var slut, och det gick vi inte med på!!
Det blev att vandra vidare till Konsum, som hade gott godis :oD Hälsade även på en bekant till Natha på Hotellgården innan vi gick hemåt och tittade på tre filmer i sträck :o) Road trip, John Tucker must die och She's the man. Bara roliga filmer såklart!! ;o)
Vi somnade sött efter ett någon gång..

Idag ställdes klockan på 09.00 och en dag på ALV var planerad. Det blev riktigt lyckat och vi hann se många teatrar :o)
Kommer sakna mina tjejer massor!! Vet inte om vi hinner ses något mer innan skolan börjar. Hatar avstånd!!

Vad gör man för att fördriva lång tid snabbt?
Jo, man gör Blixten McQueen i marsipan..
Har börjat med tårtbeställningen idag, och tur var väl det. Fy tusan vad lång tid det tar!!
Är ganska nöjd, men bilder kommer när tårtan är färdig, vilket den blir imorn på morgonen..

De ringde från ALV idag och ville att jag skulle jobba imorn. Tackade såklart ja (även att det innebär att jag måste gå upp tidigt för att göra klart tårtan innan jag börjar). Ska springa mellan Bageriet och Gammelgården. Hade tydligen varit kaos idag och både Sofie och Evelina har hört av sig till mig idag och är lättade över att det blir en man + imorn ;o)

Har även ändrat så jag får stängning både fredag och lördag. Även om det innebär två timmar mindre med lilla söta Frida (och monstret, Hanna och Rille). Men jag har ju en hel höst tillsammans med de!! Känner även att det vore bra med lite extra erfarenhet vid stängning :o)

Gäsp* Dags att gå och lägga sig... Sov gott! :o)
//LISA.

Kommentarer
Postat av: Elin

Gaah, jag saknar dig redan tror jag dööör! :O Vi är bäst! Jag har inte hatt så kul på länge och jag hoppas att vi hinner ses innan skolan börjar, men du får försöka komma ner till mig någon dag :D <3

2009-07-08 @ 11:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback