Gäsp**

God morgon :o)

Idag tänkte jag inte skriva mycket, för jag är så trött så jag känner att det mest skulle bli ett nedlåtande blogginlägg med en massa klag, och det gillar vi inte! ;o)

Igår hade jag stäningen för första gången. Både Ellen och Sofie kom, den ena för att titta på och lära sig, den andra för att förklara och hjälpa. Jag var lite för långsam, men annars gick det bra. Har stängning idag med, men då har jag en liten kusin som väntar på mig här hemma, så då blir det nog fart på mig + att jag inte har någon att stå och prata bort tiden med ;o)

Ska gå och fixa i ordning mig nu, sen blir det jobb som gäller hela dagen igen.

*Hoppas, hoppas, hoppas, att Monstret, Frida, Hanna, och Mor kommer ner till ALV. Hoppas, hoppas* ;o)

Ha det bra!!//Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback