Födelsedagen..

Heey!!

Jag gjorde ett litet "test" och skulle se hur många som kom ihåg min födelsedag utan en massa påminnelser. Så vitt jag vet har jag inte nämnt något varken här eller på bilddagboken. Ja, du kunde förstårs sett det på facebook men ändå. Redan innan familjen hann gratta mig på morgonen rullade det in sms och så fortsatte det växlat med ett och annat telefonsamtal. Jag blev nästan överdrivet glad för varje sms och samtal ;o)
Det var minsann folk som kom ihåg mig och min dag, t.o.m helt oväntade. Fast det är klart, några enligt mig självklara hörde inte av sig, så det kanske jämnade ut sig..

Dagen tillbringades ute på sjön Yxern. Fiskelyckan var god för mig och mamma som fick upp 15 abborrar tillsammans :o) Jag tror jag drog upp 6 av de ;o) Det blev även sol och bad.
På kvällen kom syrran och Fredde, vi åt taco, spelade mini-golf, åt glass och spelade spel.

En väldigt lyckad dag och jag är nöjd med presenterna :o)

Just nu sitter jag i husbilen påväg på 50-års kalas hos Faster. Fast egentligen är det pappas dag så ett STORT GRATTIS till dig far!! Ja, Sofie fyller också år idag, så Grattis till dig med :o)

Nej, nu tar illamåendet över så det blir inte skrivet om Kroatien nu heller.
Ha det gött!! // Lisa.

Kommentarer
Postat av: Carro

vad fick du för kul då? :)

2009-07-18 @ 14:15:17
URL: http://cnascarro.blogg.se/
Postat av: ELIN!

Grattis till din fader! :D <3

2009-07-18 @ 17:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback