Blixten McQueen

Tjena!!

Jobbade som sagt idag. Det var stressigt, men roligt :o) Gick ju väldigt bra med eftersom vi var en man +, och därför ska jag jobba även imorn. Blir att jobba 8 dagar i sträck. Det klirrar fint i kassan ;o)

Klockan ringde 07.30, så jag skulle hinna göra klart tårtan. Jag blev nöjd, köparen blev nöjd, födelsedagsbarnet blev nöjd, alla blev nöjda :o)

Såhär blev resultatet..





Nå, vad tyckte Du? :o)

Nu ska jag slappa framför TV:n lite till (sitter redan här med datorn i knäet). Sen blir det att lägga ihop nästa tårta. Imorn blir det nämligen kalas för Mig, Brorsan och Pappa. Gräddtårta med jordgubbar och chokladfyllning är bestämt! Aldrig ätit förr men tror den blir kanongod!! Passar nog på att doppa några jordgubbar i chokladkrämen, pappa har nämligen köpt 5 liter!! MUMS!!

Nu är det Leila bakar och temat är choklad!!!

See yaa!!//Lisa.

Kommentarer
Postat av: Emm

Meeen shit vad fin!

Jag beställer på stående fot tårtor till resten av mina o freddans födelsedagar, vårat bröllop och våra barns dop!

Du är ju superduktig!

2009-07-09 @ 06:49:30
Postat av: OskarEmilsson

Jäävlar vad kool bil! :D

2009-07-21 @ 16:33:14
URL: http://oskaremilsson.websida.org
Postat av: jimmyh

du är extremt duktig. bilen är ju riktigt detaljerad. grymt :)

2010-02-05 @ 01:11:25
URL: http://jimmyhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback