Back to reality

Tjenare!!

Här fick jag för mig att jag hade saknar-dig-massor-kommentarer i mängder, men inte en minsta liten kommentar låg och väntade på mig. Hehe. En vecka är nog inte såå länge ;o)

Har haft en toppenresa med både fördelar och nackdelar. Men mest fördelar såklart!! :o) Alla 316 bilder från resan håller på att läggas in på datorn just nu och då har jag inte räknat med bilderna mamma och pappa tog, de som jag tog med mobilen och alla ca 150 bilder från raftingen ;o) Ni kommer få se några av de så småningom :o)

Gick upp klockan 04.00 igår för att åka till flygplatsen, kom hem till kära Vimmerby 16.30 och började jobba idag mellan 09.00 och 17.00. Var faktiskt riktigt kul att komma tillbaka fast att det hinner ändras om en del på en vecka ;o) Var väldigt lugnt idag med, en bra start helt enkelt!!

Veckan som kommer är fullspäckad med saker, roliga saker!!
Måndag: Elin och Natha kommer.
Tisdag: Elin och Natha är här :o)
Onsdag: Tårtor, tårtor!!
Torsdag: Kalas för Jim, Mig och Pappa :o)
Fredag: Jobb + Moster med familj kommer :o) + brorsans födelsedag! ;o)
Lördag: Jobb + Moster med familj här :o)
Söndag: Jobb + Moster med familj här :o)

Kommer uppdatera om resan när jag finner tid :o)

Hoppas du har det bra, saknar massor utav er!! //Lisa.

Kommentarer
Postat av: Carro

brun nu då? ;)

2009-07-05 @ 23:00:25
URL: http://cnascarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback