JULLOV!!

Härmed förklarar jag Lisas jullov påbörjat! ;o)

Det känns som om december kommer bli den bästa, men även dyraste, månaden på hela året :o)

Här kommer iaf lite bilder på saker jag gjort den senaste veckan. Dock inte på de extrema mängder tårtor jag gjort på praktiken. (Prinsess, julprinsess, citronella, schwartzvald, gräddtårta, frukttårta, jordgubbstårta.. you name it!)

Chokladmousse blev desserten när dansgänget kom hit :o) (ALLA kunde komma!!!)


Min och Tessans tårta! :o)


Gjorde chokladtryffel på det som blev över när Tessan och jag experimenterade med en pepparkakscheesecake ;o)


Massvis utav små pepparkakshjärtan :o)


Min tredje tårtbeställning (har sagt ifrån till några stycken..) Tog såå mycket längre tid en vad jag trott och blev inte alls som jag tänkt och den gröna marsipanen ser för konstgjord  ut, annars är den väl ok! :oP Köparen blev nöjd iaf, eller jag hoppas det! ;o)

Det var allt för idag. Har varit vaken sen 03.00 (02.20) och det är ett under att jag fortfarande är vaken! :oP

Sov gott!!// Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback