1 augusti

Tjena!!

Hur är det med dig?
Här är det bara fint, humöret är på topp :o)

Imorse på jobbet tog jag allt i lugn takt och var ändå färdig en kvart tidigare och hann fixa i ordning småsaker. Det var, som jag hoppades på, en väldigt lugn dag. På förmiddagen upptäckte även jag och Sofie att Anders Nordahl (David i Andra Avenyn) var på besök i parken tillsammans med några andra skådisar, gamla, som nya.  Ja, fråga inte mig, det är Sofie som vet allt! ;o)
Lite kul minsann och sen kom David in och handlade lite av mig. Man är ju så knäpp och blir till sig för någon man sett på TV. Haha.

Det har varit mycket jobb nu. Fast när jag kollade igenom hur mycket jag jobbat har jag varit ledig ungefär lika mycket som jag har jobbat i sommar. Känns inte alls så, men det är ju Kroatien och campingtrippen som gjort sitt liksom. Kan inte fatta att det är augusti idag. Mitt sommarlov är snart slut, borta, gone!! Men jag har minsann haft det väldigt roligt :o)

Lägger precis in lite bilder och jag sa sist att det knappt hänt något mer än jobb. Men jag drog med farmor, farfar, Emmelie, Fredrik, mamma, pappa och Jim till ALV en dag, rekorddagen, 11 475 personer, vilket blev väldigt lyckat. Det har även varit den andra personalfesten o.s.v.

Hade tänkt lägga in några av bilderna nu, men fastnade på annat håll och nu försvann både tiden och lusten. Nu ska jag försöka klura ihop hur jag ska hinna träffa alla innan skolan drar igång, samtidigt som jag tittar på sommarkrysset.

Ha det gött!! //Lisa.

Kommentarer
Postat av: Elin

jag saknar dig till 10000!! Puss<3

2009-08-01 @ 21:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback