Miniminiminiminimini

Hejsan!!

Idag har jag haft världens oflyt. Mobilen ska reklameras, problemet var bara att den måste vara inlämnad för samma fel minst tre gånger, och min har varit inlämnad två!! Ja, de skulle fixa det på nått vis i alla fall. Det sura är att jag inte får pengarna tillbaka eller friheten att välja mig en ny mobil i en viss prisklass. Nej, sony ericsson ska bestämma vilken mobil jag ska ha!! Tänk om jag hade tänkt dissa sony ericsson nu då? ;o) haha!!

Datorn jag (syrran) tittat ut var den enda som fanns, alltså fick jag köpa visningsexemplaret med lite repor i :o( En dyr försäkring gjorde dessutom priset betydligt högre än väntat. Men men, nu sitter jag i alla fall här med min mini-pc i knäet och jag hoppas den är värd pengarna :o)

Om exakt 12 timmar (när jag skriver just nu) lämnar jag Vimmerby. Shit, det är ju ingenting!! Jag har blandade känslor men Elin och jag har massor planerat så det kommer bli superskoj och kanske lite jäktigt till och med ;o) Det blir ju så när man knappt setts på en hel sommar!!

Jag är glad!! :o)

Ha det gött!! //LisaFisaLingonPrutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback