Last day!!

Hello din Ko!!

Vad har hänt sen sist?

*Jag har besökt min blivande praktikplats
*Jag har gått på ALV med Gustav, Sissi, Emil, Johanna och Karin vilket även resulterade i en grillkväll ute i Lillyhamn :o)
*Jag har jobbat
*Jag har övningskört till Lekeryd
*Jag har lämnat saker i Jönköping (glömde minst hälften!!)
*Jag har jobbat, igen, de senaste gångerna på Pippi Godis :o)
*Jag har gjort massa ärenden på stan, banken, expert, Vibako m.m.
*Bakat grodbakelser

Och nu idag sitter jag här och ska hinna med att göra tusen saker känns det som. Har gjort disken, plockat undan massor i huset och på mitt rum, gått till återvinningen, lagt in bilder o.s.v.
Mamma och jag gjorde massa ärenden på stan igår, men vi glömde massor och mycket har tillkommit, så det blir en tripp dit idag också.

Fick sms från expert igår att min mobil var färdig. Väl där får vi inte igång den och den blev kvar ett tag till. På eftermiddagen ringer "expertgubben" och säger att den funkar och frågar om han ska komma förbi med den på kvällen (han bor i samma kvarter). Väl hemma får vi ändå inte igång den (fast den funkade tidigare under dagen). Vi försökte en stund och sen funkade den, till ungefär tio på kvällen. Suck!! Vid det här laget borde jag få en ny?
Ska i vilket falls om helst ner till Expert idag. En minipc väntar på att bli köpt av mig där! ;o)

Här kommer bilderna på grodbakelserna jag gjorde till mammas jobb igår. Alla får olika former, ansiktsuttryck och utseenden. Det är det som gör de så roliga :o) Enjoy!!











Vad tycks?
Hittade du dig nån favorit?

Nu har jag inte tid att sitta här länge. Ha det gött!!

Eller just det, skulle bara berätta att jag har världens snällaste lärare som ringer och ger mig ledigt första skoldagen!! Hon tänker minsann på mitt bästa. Hade det inte varit så att jag saknar min Elin så sjukt mycket och ska sova hos henne i helgen hade jag gärna tackat "ja" till erbjudandet men jag tänker minsann åka till skolan imorn i alla fall :o) Det finns fler jag vill träffa!! ;o)
Btw, så skrämde jag Elin massor när jag skojade att jag inte skulle komma alls. Hihi!!

Pusshej// Ougat.

Kommentarer
Postat av: ELIN!

Hej!



Vad fina bakelser du gör! :) Hahah, Du borde ha stryk när du luras så din PINGVIN! Saknar dig men imon så ses vi :D Puss<3

2009-08-20 @ 13:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback