SKRATT!

Hejsan!!

Idag la jag, Elin och Malin nivån riktigt lågt redan på bussen till skolan och det var den nivån vi hade hela dagen, och alla andra hängde såklart på! ;o) Vi skrattade åt precis allt och ingenting så den sega samhällen och engelskan (svenskan) gick liite fortare i alla fall ;o)
På tal om samhällen så fick jag MVG på ideologiprovet. Jag trodde inte jag kunde bli mycket gladare än vad jag redan var, men det gick så bra så! ;oD Min "drömideologi" lät tydligen som någon känds person och Evelina tyckte jag skulle läsa om honom. Haha!

Efter skolan var jag snäll och väntade på först Nathas buss och sen Elins. Vi smaskade på varsin glass, as usual! Vi satt på stationen i ca en och en halv timme innan Elins buss äntligen kom och då hade vi b.la. fått träsmak i våra rumpor, skrattat en hel del och insett att "alkislivet som nyktra" inte var något för oss. För alkoholister, det finns det gott om här uppe kan jag säga. Ser flera stycken dagligen och lyckas ofta hamna brevid ett gäng när jag väntar på bussen!! Igår satt t.ex. två stycken och stank bakom mig på bussen till A6. Det kan inte vara lätt...

Väl hemma la jag mig i sängen en stund och somnade tydligen. Hade nog legat kvar fortfarande om det inte skulle vara mat snart. Mattiderna här är väldigt oregelbundna och när jag kom hem (vid halv fyra) sa hon att hon strax skulle sätta in maten i ugnen, men jag har fortfarande inte hört att hon ropat på mig.. Aja, tur att jag inte är så hungrig då ;o)

Ikväll blir det att lata, som vanligt.. Ge mig lite roliga tips på saker jag kan göra :o)

PussPuss // Lisa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback