Påskafton

Dagen tillbringades ute i Tuna med "Svenssonsläkten", alltså släkten på pappas sida.
Massa mat och fika stod som vanligt på schemat.
Promenad ute i skogen med klackskor var dessvärre ingen större hit, eller vad säger du syrran?

Min mobil är konstig och vill inte föra över bilderna jag vill ha, men här kommer bilder på tårtan jag gjorde i alla fall :o)


Det hade varit fint att ha den såhär (+ siktad med florsocker) men jag valde att..

..göra tårtan riktigt "påskig" med lite marsipankycklingar :o)

Det ska föreställa en kyckling, den såg bättre ut i verkligheten!

På kvällen drog jag till syrran där även Bylund (kusin) och Andersson (f.d. klasskompis till Fredrik och kusin) var. Det blev prat, guitar hero och biotittande. Jag tror det var första gången jag blev totalt utklassad i guitar hero. Andersson var en klippa, och spelade på expert. Han hade tydligen klarat alla låtar utan två.. Men kusinen klådde jag minsann ;o)
Filmerna som visades var i kategori action och syrran tycker det är bra att jag "får lära mig se på riktigt film". Haha, hon har nog rätt. Romantisk drama komedi kommer man inte långt med ;o) Kvällen/natten avslutade 02.22..

Alla bilder och texter på denna blogg är skyddade av upphovsrättslagen och får ej kopieras eller användas utan tillstånd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback