Eldförbud

Fick höra av min mor förut att det är eldförbud i hela Kalmar län, vilket innebär att det inte blir någon majbrasa om det inte börjar regna nu i dagarna. Ganska tråkigt, för det hör liksom till ;o)

Vad har du tänkt hitta på i Valborg?
Festa, eller bara sitta hemma och mysa med familjen?
Tell me!! :oD

Jag och Elin har sjungit "squasch banana, duddeliduu" hela dagen. Vi är medvetna om att vi sjunger fel ord, men har ingen aning om vilka det ska vara egentligen och hur det går sen. Det är alltså något som apan i Lejonkungen sjunger på. Sitter därför och kollar på olika klipp på youtube i hopp om att hitta denna del av filmen! ;o) En riktigt bra film egentligen! Tecknat är bra och inte barnsligt! ;o)

Sen vill jag passa på att berätta hur glad jag är för alla vänner jag har! Ni gör min dag och får mig att le och skratta varje dag. Utan er skulle jag aldrig klara mig!! :o)

PUSSAR // Lisa.

Kommentarer
Postat av: ELIN!

Jag skulle inte klara mig utan dig <3 Fan du gör så mitt lilla leende blir till kramp leende på läpparna :D

2009-04-29 @ 15:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback