Crazy day

Halloj!

Skolan gick bra sen och jag var "hemma" lite efter halv fyra. Idag har jag även skaffat facebook, tro det eller ej. Men jag var ju helt emot bloggande i början också, och nu sitter jag ju här, så det kanske inte är så förvånande i alla fall  ;o)

Framåt halv fem, fem var jag riktigt uttråkad och skrev till Elin på skoj om vi skulle leka. Sista bussen ut till  henne hade gått så Elin ringde till Roger, hennes låtsaspappa, för att fråga om han var i stan. Jag skyndade mig fort som tusan in till Juneporten i stan där jag blev upphämtad av Roger, som jag endast sagt hej till i förbifarten. Det kändes weird vill jag lova!!
Väl framme hos Elin möts jag av hela familjen, haha.

Till middag blev det ungstekt falukorv och potatis, trejde dagen för mig denna vecka. Otur!!
Efteråt fick vi ett ryck att gå ut och springa. Vi bytte om och begav oss iväg. Jag fick energi från ingenstans och Elins försvann, jag kanske tog hennes? :O När vi kom hem igen gjorde vi lite situps och rygglytft. Spelade även lite badminton. Skojskoj var det!!

Elin sitter och gör lite läxor och jag lyssnar på Melissa Horns underbara röst. Ja, vi äter tyvärr lite godis också. Smisk på  fingrarna! Fast vi har ju varit duktiga och tränat. (A)

Vi har redan extremt mycket att prata om ikväll, trots att vi pratade ut rejält förra veckan. Vadå superkompisar? ;o)

Sov gott, igelkott ;o) PussPuss /Lisa.

Kommentarer
Postat av: Elin

Lillis de var BÄST! Kan prata om allt med dig ! du är supernbra ! & jag Älskar dig <3

2009-04-23 @ 17:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback